Informer in een nieuw jasje: nieuw dashboard, slimme functies en nóg snellere performance
RIJSWIJK – Informer heeft een vernieuwd dashboard, nieuwe functies, verbeteringen en technische optimalisaties gelanceerd. Met dit ‘nieuwe jasje’ zet Informer een grote stap in het nog efficiënter en intuïtiever maken van het platform, voor zowel ondernemers als accountants.
Frisser, sneller en slimmer
Het eerste wat opvalt: het dashboard heeft een nieuwe lay-out gekregen. Niet alleen mooier, maar ook functioneler. Gebruikers krijgen direct extra inzichten gepresenteerd, waaronder een overzicht van de meest waardevolle klanten. Ook de betaalschermen zijn vernieuwd voor een gestroomlijnde iDEAL-ervaring. Deze visuele upgrade gaat hand in hand met slimme, nieuwe functies die het dagelijkse gebruik van de software nog soepeler maken.
Efficiënter werken voor elke gebruiker
Met de introductie van nieuwe functies zoals het accorderen van facturen voor betaling en de uitbreiding van bestaande functies zoals het dupliceren van ritten op datum wordt het dagelijks werk een stuk sneller en overzichtelijker. “Tiger Woods kon alleen jarenlang in de top golfen door zijn swing steeds weer aan te passen. Dat doen we bij Informer ook, we passen ons steeds weer aan om in de top van software aanbieders te kunnen blijven spelen!” aldus Peter Potters, CCO bij Informer.
Ook voor grotere bedrijven is er gedacht aan efficiëntie: verstuur je veel facturen tegelijk, dan hoef je niet meer te wachten tot je batch compleet is. Alles wordt op de achtergrond automatisch verzonden, zodat jij direct kunt doorgaan met andere taken. Dit levert schaalvoordeel op. Daarnaast werkt Informer voortaan samen met Pingen voor het versturen van pdf’s per post. Waar dit eerder via PostNL alleen in Nederland kon, is het nu ook internationaal mogelijk om documenten direct vanuit het platform te verzenden.
Het is nu ook makkelijker om de focus te houden op de huidige klantengroep. Relaties, producten en bankrobots kunnen gearchiveerd worden en gebruikers kunnen nu gefilterd worden op status, zoals “actief” of “uit dienst”. Accountants krijgen extra grip met nieuwe filteropties voor openstaande of afgekeurde btw-aangiftes, wat de samenwerking en controle aanzienlijk verbetert.
Nog scherper debiteurenbeheer
Het debiteurenbeheer is aangescherpt. Zo kunnen aanmaningen nu een status teruggezet worden én kan vanuit een aanmaning direct een creditnota aangemaakt worden. Dit maakt het corrigeren en opvolgen van facturen sneller en preciezer dan ooit.
Nieuwste technologieën zorgen voor snellere, betere inzichten
In de bankomgeving zijn extra filters toegevoegd, zodat transacties nog eenvoudiger terug te vinden zijn. Daarnaast is de performance van het platform drastisch verbeterd, het opvragen van overzichten is teruggebracht van 8 seconden naar slechts 0,8 seconden.
Met deze reeks aan vernieuwingen laat Informer opnieuw zien continu te investeren in verbetering en innovatie. CEO Remco Frühauf van Informer legt uit: ‘Doordat we zo’n groot aantal klanten bedienen, kunnen we ook kleinere klanten blijven voorzien van de nieuwste technologie. En dat is ons nu weer gelukt!’
Vragen over het 'nieuwe jasje' van Informer? Kom binnen 5 minuten persoonlijk in contact met één van onze collega's!