Service Level Agreement
Op alle leveringen van goederen en diensten zijn de Algemene LeveringsVoorwaarden van toepassing (ALV). De software diensten worden uitgevoerd binnen de afspraken zoals vastgelegd in de Service Level Agreement (SLA).
De beide documenten worden van tijd tot tijd aangepast naar de veranderende omstandigheden in de markt. Met ingang van Q3 2015 is, in het kader van een periodieke ISAE3402 audit voor het keurmerk Zeker Online, begonnen met het publiceren van de opeenvolgende versies.
Bekijk hier de actuele status van de servers.
Service Level Agreement
De beschikbaarheid van de dienst is in de SLA gespecificeerd en wordt permanent gemeten. Onderstaand de meest recente rapportages:
Rapportage Q2 2020
Rapportage Q1 2020
Rapportage Q4 2019
Rapportage Q3 2019
Rapportage Q2 2019
Rapportage Q1 2019
Rapportage Q4 2018
Rapportage Q3 2018
Rapportage Q2 2018
Rapportage Q1 2018
Rapportage Q4 2017
Rapportage Q3 2017
Rapportage Q2 2017
Rapportage Q1 2017
Rapportage Q4 2016
Rapportage Q3 2016
Rapportage Q2 2016
Rapportage Q1 2016