Service abonnement 2017-03-22T09:22:55+00:00

Service-abonnement

Wilt u zeker weten dat uw administratie altijd vlekkeloos verloopt en u geen omkijken meer heeft naar de techniek achter uw boekhouding? Met een service-abonnement bent u verzekerd van professionele ondersteuning. Daarbij beschikt u altijd over de nieuwste features. Software-updates voeren we namelijk direct en automatisch uit. Met een service-abonnement krijgt u altijd snel antwoord, ook als uw vraag niet in onze uitgebreide online support database of handleiding staat.

Een service-abonnement is optioneel. Software-updates zijn altijd bij het abonnement inbegrepen. Echter, de ene persoon heeft meer behoefte aan ondersteuning dan de ander. Om die reden heeft u de keuze uit 2 abonnementsvormen. U kunt kiezen uit een Basis of een Premium service-abonnement. Afhankelijk van uw keuze, heeft u naast een ticketsysteem ook telefonische ondersteuning en kunt u rekenen op een snellere responstijd.

Voordelen van een service-abonnement

Geen abonnement Basis Premium
Tickets aanmaken      
Resonsetijd 40 uur 16 uur 8 uur
Updates    
Telefonische ondersteuning  
Korting op aanvullende diensten  

Basis abonnement

Met het Basis service-abonnement heeft u, naast de gratis updates van uw Informer pakket, toegang tot ons ticketsysteem. Met een responstijd van maximaal 16 kantooruren, krijgt u van ons snel een reactie op uw vraag of melding. Daarnaast betaalt u bij een upgrade alleen het prijsverschil tussen uw huidige en het nieuwe pakket.

Premium abonnement

Met het Premium service-abonnement, kunt u maximaal gebruikmaken van onze supportafdeling. Naast het ticketsysteem en de gratis software-updates, kunt u ook rekenen op telefonische ondersteuning van onze helpdesk indien hulp direct gewenst is. Wanneer u een ticket aanmaakt in ons ticketsysteem, kunt u binnen 8 kantooruren hier een respons op verwachten. Evenals bij een Basis abonnement, hoeft u bij een upgrade alleen het prijsverschil te betalen tussen uw huidige en het nieuwe pakket. Verder krijgt u bij een Premium abonnement 25% op aanvullende diensten zoals een consult.

Geen service-abonnement?

Ook zonder service-abonnement kunt u uiteraard terecht bij onze helpdesk. Voor een vraag of een melding kunt u een ticket aanmaken, waar u binnen 40 kantooruren per e-mail een reactie op ontvangt. Daarnaast kunt u zelf updates van software en features aanvragen. U betaalt per feature-update 75% van de waarde van het pakket. Wilt u nog even wachten met een service-abonnement? U kunt binnen drie maanden na aanschaf uw boekhoudprogramma en/of module online uitbreiden met een service-abonnement.

Service-abonnement opzeggen?

Wilt u het service-abonnement beëindigen? Dat kan tot één maand voor het aanbreken van de nieuwe abonnementsperiode. U dient uw opzegging dan schriftelijk aan ons door te geven. Wij bevestigen uw opzegging schriftelijk binnen veertien dagen. Heeft u geen bevestiging ontvangen? Dan hebben wij uw opzegging waarschijnlijk niet ontvangen.

Prijzen Basis abonnement per maand

Account Basis Pro € 9,00
Account Plus Pro € 12,00
Account Extra Pro € 15,00
Account Totaal Pro € 19,00

Prijzen Premium abonnement per maand

Account Basis Pro € 14,00
Account Plus Pro € 17,00
Account Extra Pro € 20,00
Account Totaal Pro € 24,00
SERVICEABONNEMENT AANVRAGEN