Home/Helpdesk/E-mail instellingen/Inkomende e-mail instellen

Helpdesk

  1. Home
  2. Helpdesk
  3. E-mail instellingen
  4. Inkomende e-mail instellen

Inkomende e-mail instellen

Binnen InformerOnline is het mogelijk om inkoopfacturen direct naar de boekhouding te laten mailen. Hiervoor dien je wel eerst bepaalde instellingen goed te zetten. Hieronder wordt uitgelegd welke instellingen precies en hoe deze ingesteld dienen te worden.

Via Instellingen > E-mail instellingen kun je een @informer.eu e-mailadres aanmaken. Wanneer je dit hebt gedaan, kun je inkoopfacturen naar dat e-mailadres mailen waardoor deze direct in de boekhouding komen te staan.

Maak je gebruik van een Forward (een automatisch doorstuur functie) om je facturen door te sturen, dan dien je iets extra’s in te stellen. In het veld onder de @informer.eu kun je het forward e-mailadres invullen. Hier vul je dus het oorspronkelijke e-mailadres in dat de mail heeft ontvangen.

In het bovenstaand voorbeeld komen de facturen eigenlijk binnen op [email protected] maar is ingesteld dat deze direct doorgestuurd worden naar [email protected]

Mocht je een e-mail willen ontvangen als er een factuur is binnengekomen, kun je via het pulldown menu deze optie selecteren. Tevens kun je daar een e-mailadres opgeven waarop je de mail wilt ontvangen.

Was this article helpful to you? Yes No 1