Helpdesk

  1. Home
  2. Helpdesk
  3. Betalingen
  4. Bankrekening aanmaken

Bankrekening aanmaken

Voordat je in InformerOnline bankmutaties kunt uploaden en betalingen kan koppelen aan facturen, moet je in het programma allereerst een bankrekening aanmaken.

Klik hiervoor in het menu aan de linkerkant op “Betalingen” en vervolgens op de knop “Nieuwe bankrekening toevoegen”. Mocht je eerder al eens een bankrekening aangemaakt hebben in het systeem, dan wordt niet de knop “Nieuwe bankrekening toevoegen” getoond, maar klik je op de knop “Nieuw”.

Aansluitend krijg je een overzicht waar je verplichte velden moet invullen.

  • In veld “Bank:” selecteer je jouw bank uit het menu. Na de selectie wordt automatisch de BIC ingevuld.
  • Bij “Omschrijving:” geef je de naam van de rekening zoals je wilt dat die in InformerOnline getoond wordt. Bijvoorbeeld ‘ING Betaalrekening’.
  • Vervolgens vul je bij “IBAN:” het IBAN van deze bankrekening in.

De overige velden worden automatisch ingevuld, maar kunnen desgewenst worden aangepast. Wanneer je klaar bent, klik je op de knop “Opslaan”. Je hebt nu een bankrekening in InformerOnline aangemaakt.

Was this article helpful to you? Yes No