Helpdesk

  1. Home
  2. Helpdesk
  3. Administratie
  4. Administratie verwijderen

Administratie verwijderen

Als je geen gebruik meer wilt maken van een administratie, dan kan je er ook voor kiezen om deze te verwijderen.

Hierbij komen alle aan de administratie gekoppelde documenten, bedrijfsgegevens, relaties en producten te vervallen.

Wees echter wel voorzichtig bij het verwijderen van een administratie. Wanneer je gebruikmaakt van maar één administratie, dan hef je bij de verwijdering ook meteen je account op.

Je kan dan, in plaats van verwijderen, er beter voor kiezen om de administratie te resetten.

Om je administratie te verwijderen, klik je in het menu aan de linkerkant op “Instellingen” en vervolgens onder “Algemeen” op “Administraties”.

In het overzicht met de administraties kies de administratie die je wilt verwijderen door deze aan te klikken.

De administratie opent automatisch in het tabblad “NAW gegevens”. Klik op het tabblad “Instellingen” en vervolgens op de knop “Administratie verwijderen”.

In het tevoorschijn gekomen venster wordt om een bevestiging gevraagd. Als je het zeker weet dat je jouw administratie wilt verwijderen, vul je jouw wachtwoord in en klik je op “Ja, verwijder administratie”.

Was this article helpful to you? Yes 1 No