Helpdesk

  1. Home
  2. Helpdesk
  3. Accountants
  4. Soorten administraties voor de accountant

Soorten administraties voor de accountant

U als accountant kan een 5-tal verschillende administraties voor uw klanten aanmaken. Hieronder wordt uitgelegd waar deze soorten administraties in verschillen ten opzichte van elkaar.De onderstaande kosten zijn de kosten voor uw klanten. De beperkingen op de administraties gelden uiteraard niet voor u als accountant, maar voor de klant. U als accountant heeft in elk soort administratie de volledige toegang tot alle functionaliteiten.

Inhouse €0,00 p/m. : Uw klant krijgt zelf geen inlog. Dat betekend dat u alles voor uw klant moet invoeren en bijhouden.

– Factureren €5,- p/m. : Uw klant kan zelf inloggen in zijn of haar administratie. Ook kan uw klant gebruik maken van de InformerOnline app, waar hij zijn administratie kan raadplegen en bonnetjes en inkoopfacturen kan fotograferen en opslaan in zijn of haar administratie.

– Boekhouden Basis €10,- p/m. : Boekhouden Basis houdt in dat uw klant tot 30 bankmutaties (transacties) per maand kunt invoeren. Uw klant krijgt daar 1 gebruiker en 1 administratie gratis bij.

– Boekhouden Plus €15,- p/m. : Boekhouden Plus houdt in dat uw klant onbeperkt bankmutaties per maand kunt invoeren. Uw klant krijgt daar 1 gebruiker en 1 administratie gratis bij.

– Boekhouden Premium €20,- p/m. : Boekhouden Premium houdt in dat uw klant een onbeperkt aantal mutaties per maand kunt invoeren. Uw klant krijgt daar 2 gebruikers en 2 administraties gratis bij.

Voor administraties vanaf “Factureren” zijn aanvullende opties als OCR (Scan en Herken) en Activaregistratie beschikbaar.

Was this article helpful to you? Yes No